fredag 3 april 2015

Sexiga hemmafrun

Den sexiga hemmafrun var så välformad att tevereparatören inte kunde ta ögonen ifrån henne.

Varje gång hon kom in i vardagsrummet vred han nästan nacken ur led när han följde henne med blicken. När han var klar betalade hon honom och sa:

– Jag ska be dig om en ovanlig tjänst. Men först måste du lova mig att det förblir vår hemlighet.

Reparatören lovade snabbt och hon fortsatte:

– Jo, det är lite pinsamt att prata om, min man är en vänlig och en ordentlig man, men har en viss fysisk svaghet. En viss åkomma. Och jag är en kvinna. Och du är en man…

Reparatören dreglade av förväntan:

– Ja? Ja?

– Och jag har velat fråga dig, ända sen du kom in genom dörren.

– Ja? Ja?

– Skulle du vilja hjälpa mig att flytta kylskåpet?



Sexiga hemmafrun

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar