fredag 3 april 2015

Lastbilschaffis

En lastbilschaufför reser på natten på en landsväg.

Plötsligt ser han en liten röd man på kanten av vägen,

föraren stannar bilen, går ut och närmar sig, o upptäcker att mannen gråter.

– Varför gråter du lilla röda man?

-Du vet, svarade mannen, jag är från Mars, jag är en bög och jag är så hungrig.

-Titta, jag kan ge dig min smörgås, men jag kan inte göra något annat för dig, säger lastbilschauffören. Han ger mannen sin smörgås och fortsätter sin resa.

Efter ett tag ser han en liten grön man vid vägkanten. Han stannar, kommer ut och närmar sig, och ser att även den lilla gröna mannen gråter.

– Varför gråter du lilla gröna man ?

-Du vet, Jag kommer från Venus, jag är en bög och jag är så törstig.

-Titta, jag kan ge dig min Coca – Cola, men jag kan inte göra något annat för dig säger lastbilschauffören. Han ger mannen sin Cola burk och fortsätter igen .

Efter en stund ser han en blå gubbe vid vägkanten han kliver ut bilen närmar sig honom och frågar :

– Och du, lilla bög, från vilken jävla planet kommer du ifrån?

– Körkort och registreringsbevis , tack



Lastbilschaffis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar